Pure Farming 2018 Digital Deluxe Edition
Digital Deluxe Edition inneholder: – DLC-en «Germany Map» – DLC-en «Landini Rex F» – DLC-en «Lindner Geotrac 134ep» – DLC-en «Gomselmash Palesse CS-200» – «Special Outfit Pack» Opplev det moderne landbrukets moderne natur i sin helhet med Pure Farming 2018: Digital Deluxe Edition. Utvid spillet ditt med Tyskland-kartet, som har unike regionspesifikke aktiviteter, som å dyrke raps og drive sauehold. Få tilgang til tre ekstra og svært spesialiserte maskiner, og motta fire spesielle antrekk til spillfiguren din. Bli global og utvid landbruksriket ditt til fire kontinenter!