Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate HD
Oppfølgeren til Castlevania: Lords of Shadow forteller historien om Belmont-familien, mens de kjemper for å avdekke sin egen skjebne. Trevor Belmont, ridder av Lysets brorskap, legger ut på et storslagent eventyr for å hevne moren, som ble drept av faren Gabriel. Tidligere Gabriel Belmont, nå den allmektige Dracula, erklærer krig mot brorskapet, noe som fører til en voldsom duell mellom far og sønn!