Batman: The Telltale Series - The Complete Season (Episodes 1-5)
Stig inn i den knuste psyken til Bruce Wayne og oppdag de kraftige og vidstrakte konsekvensene av valgene dine som Dark Knight. I denne tøffe og voldelige nye historien fra de prisvinnende skaperne av The Walking Dead - A Telltale Games Series, får du gjøre oppdagelser som vil knuse Bruce Waynes verden og den allerede skjøre stabiliteten i en korrupt Gotham City. Dine handlinger og valg avgjør Batmans skjebne. Inkluderer tilgang til alle fem episoder (Episode 1 er tilgjengelig nå, Episoder 2-5 kommer snart) i denne helt nye serien fra det prisvinnende studioet, Telltale Games.