Enigmatis 2: The Mists of Ravenwood
Ett år har gått siden hendelsene i Maple Creek. Men i de siste månedene har detektiven vår vært på sporet av den demoniske forkynneren hun kjempet mot et år tidligere. Likevel har han klart å holde seg ett skritt foran. Hun hadde håpet å få en slutt på jakten i Redwood-skogene nord i California. Men som så mange ganger før ble sporet borte. Men alt tydet på at hun måtte ta turen innom den nærliggende Ravenwood Park...