Den Kosmiske Samlerutgaven inkluderer: Grunnspillet Shama Lama's Influencer Accelerator Program + Rewards HR Enforcer Deluxe-drakten Lydspor og kunstbok Ved å kjøpe denne pakken innen den første måneden etter lansering låser du også opp følgende belønninger: 3 dager med tidlig tilgang Bonus-DLC: Cinco de Mayo Trash Panda Suit Revenge of the Savage Planet er et livlig og satirisk action-eventyr Sci-Fi-spill. Hopp, skyt og samle deg gjennom fargerike utenomjordiske verdener, oppdag nytt utstyr og oppgraderinger, og avslør ulike skjulte hemmeligheter.