Cross har blitt supert igjen! Det offisielle dataspillet for Monster Energy AMA Supercross Championship er tilbake i fjerde versjon, og det er den mest ekstreme varianten noen gang! Få mest mulig ut av Supercross med Special Edition, som inneholder: - Fullversjonen av spillet - Season Pass EN SUPER KARRIERE Kjemp deg vei til suksess. Den nye karrieremodusen setter ferdighetene dine på prøve for å hente frem mesteren i deg! Lære nye kjøreferdigheter i «Future»-kategorien, raffiner dem og få nye sponsorer i «Rookie»-kategorien. Bli en ekte «Pro» ved å presse kjørestilen din til grensen og utfordre de tøffeste motstanderne i 450SX-klassen. DU FÅR IKKE MER MORO ENN DU LAGER SELV Slipp løs fantasien med den nye editoren. Bygg unike baner med moduler inspirert av offisielle baner, og del det du har laget med nettfellesskapet. DET NYE ANLEGGET Utforsk, finn nye eventyr, tren og utfordre vennene dine på det nye anlegget. Kjør gjennom fantastiske omgivelser. Tilfredsstill behovet for spenning! SUPRE KJØRERE, SUPRE BANER Velg favorittkjøreren din fra en armé på over 100 kjørere i 450SX- og 250SX-kategorien. Kjør på de 11 arenaene og 17 banene i sesongen. FULL TILPASNING Over 100 offisielle merker til tilpasning av sykler og kjørere. Sett ditt eget preg på Supercross!