Barton Lynch Pro Surfing
Barton Lynch Pro Surfing er et sportsspill som gir deg mot verdens beste surfer på de mest eksotiske stedene på planeten. Den ekspansive verdensturen har et dyptgående lederstyre og sportskommentarer, eller hvis du foretrekker å gratis surfe, bare cruise på de enorme stedene i stedet. Nyskapende grafikk møter hardcore fysikk og vakkert brutale bølger. Pumpekontroll bruker bølgens kraft slik at du kan surfe raskere og låse opp flere trekk. Mer fart = flere trekk! Pumpe, knuse den leppen, få sååå tønne og start luft fra bølger som tønner, topper, bryter venstre, høyre eller bare skum smuldrer. Tilpass din egen karakter til innen en tomme av livet ditt, eller spill som noen av dagens toppproffer, inkludert: Yago Dora, Clay Marzo, Nathan Florence, Soli Bailey, Mahina Maeda, Vahine Fierro, Felicity Palmateer, og selvfølgelig den legendariske verdensmesteren, treneren og Pro Surfing-kommentatoren Barton Lynch.