FatsharkAction og eventyr
Buy Warhammer 40,000: Darktide - Imperial Edition and get: - Base Game - Loyalist Pack: Purge heresy in style with these 4 unique class outfits, 8 weapon skin patterns, one set of headgear as well as an Ogryn body tattoo. - Mortis Veteran Portrait Frame: A cosmetic portrait frame used to pay tribute to the fallen defenders of Tertium Hive. - Caducades Backpack: A cosmetic backpack for human characters. Scavenged from the fallen troops of Cadia, this backpack has been repurposed to serve those still alive and fighting. - 2500 Aquilas (premium currency) Take back the city of Tertium from hordes of bloodthirsty foes in this intense and brutal action shooter. Warhammer 40,000: Darktide is the new co-op focused experience from the award-winning team behind the Vermintide series. In the depths of the hive, the seeds of corruption threaten to turn into an overwhelming tide of darkness. A mysterious and sinister new force is seeking to take control of the entire city. It is up to you and your allies in the Inquisition to root out the enemy before the city succumbs to Chaos. As Tertium falls, Rejects Will Rise.