Gjørme, svette, adrenalin og moro: finn din indre motocrossfører og opplev alt av action i Monster Energy Supercross 6! Opplev opp- og nedturene i Monster Energy Supercross 2022 Championship med de offisielle syklene, førerne og banene. Dra nytte av de mange innstillingsmulighetene for å tilpasse alle deler av spillopplevelsen. Du kan selv bestemme hvor realistisk eller enkelt det skal være. I år byr dessuten Supercross 6 på et nytt og unikt perspektiv: ditt! EN EGEN TRENER Sett spor etter deg i Supercross-verdenen ved hjelp av din egen trener og mentor, den legendariske Jeremy McGrath! Lær alle triksene hans i Supercross Academy, og sett din lit til kunnskapen hans når du skal nå toppen av ligaen i den mest engasjerende karrieremodusen noensinne. Ta seier etter seier, imponer sponsorene, utfordre bitre rivaler, og bli verdensmester i Supercross! BLI MED PÅ TUR Fra flyplassen til gruven, fra fjellet til stadion – i nye Supercross Park finner du unike steder du kan utforske alene eller med venner! Hvert område er knyttet sammen av Supercross- og motocross-baner der du kan trene, øve på stunt eller bare nyte utsikten. RHYTHM ATTACK Du. Motstanderen din. En rett veistrekning. Alt annet er overflødig. Vri om gassen og ta deg først over målstreken i den nye Rhythm Attack-modusen. Vis hva du duger til, i løp etter løp, i enkeltstående utslagsturneringer i vakre områder som canyons og skoger. DIN UTFORDRING, DIN REISE Tilpass hver eneste del av opplevelsen inntil du er verdensmester! Kjør sykkelen med ekstrem realisme, eller benytt deg av hjelpemidler. Kjør løp ut fra dine forutsetninger og ønsker. Velg hvordan du vil utvikle førerens ferdigheter, og juster hver minste detalj på sykkelen. Og det er ikke alt! Bygg en perfekt bane ved hjelp av Track Editor, få deg en umiskjennelig stil med Helmet Editor, og tilpass både føreren og sykkelen ved å bruke en mengde tilbehør. FØRSTE GANG PÅ SYKKEL? Ikke la svingene og hoppene skremme deg – med den nye kjørehjelpen er du med allerede fra første løp. Med hjelp til bremser, styring og gass kan du gjøre deg kjent med banen og finne de beste løpslinjene å følge for å vinne! KJØR PÅ NETT Krysse målstreken først av alle, utføre perfekte manøvrer, kjøre i hundrevis av kilometer på sykkelen – takket være det nye rankingsystemet på nett kan du få poeng og klatre på resultatlisten ved å gjøre dette og andre aktiviteter – du kan til og med spesialisere deg i de du foretrekker. Alt er dessuten integrert i den nye cross-play-funksjonen, så du kan spille med venner på alle konsoller!