SQUARE ENIXRollespill
OCTOPATH TRAVELER and OCTOPATH TRAVELER II are now available together! *The products in this bundle may also be purchased separately. Please be careful not to purchase the same item twice. You may be able to purchase an individual item on sale at a lower price than the bundled item price. Please check the price of the individual items before purchasing this bundle. OCTOPATH TRAVELER : In the faraway land of Orsterra, eight travelers venture forth. Step into their shoes and explore the realm as you see fit. Eight brave souls, each with a unique talent. Eight lands, eight stories to be told. So tell me, friend, what path will you tread? Set forth on a journey all your own. Languages: Japanese, English, French, Italian, German, Spanish, Korean, Chinese (Simplified), Chinese (Traditional) OCTOPATH TRAVELER II : This game is a brand-new entry in the OCTOPATH TRAVELER series, the first installment of which was initially released in 2018 and sold over 3 million copies worldwide (as of September 2022). It takes the series’ HD-2D graphics, a fusion of retro pixel art and 3DCG, to even greater heights. In the world of Solistia, eight new travelers venture forth into an exciting new era. Where will you go? What will you do? Whose tale will you bring to life? Every path is yours to take. Embark on an adventure all your own. Languages: Japanese, English, French, Italian, German, Spanish, Korean, Chinese (Simplified), Chinese (Traditional)