Spells & Secrets
I «Spells & Secrets» er du en førsteårsstudent innen magisk kunst som nettopp har ankommet Greifensteinakademiet. Spillet finner sted i en egen verden og tid, og du gleder deg veldig til å bo og studere sammen med andre studenter og professorer i et moderne og magisk slott. En merkelig hendelse den første dagen fører til kaos på skolen. Det er du som må redde et slott som hele tiden endrer seg samt de forsvunnede medstudentene dine. Bruk trolldomskreftene dine på en kreativ måte for å ta rotta på magiske skapninger, utforske skolens område og avsløre slottets hemmeligheter, sånn at du får greie på mysteriet som omringer det. «Spells & Secrets» er det perfekte spillet for deg hvis du alltid har ønsket å være en trolldomstudent med magiske krefter samt utforske fantastiske verdener og avsløre skjulte mysterier.