MD Games S.A.Simulering
Gas Station Simulator is all about renovating, expanding and running a gas station along a highway in the middle of a desert. Freedom of choice and multiple approaches to run your business and deal with pressure are key ingredients in this game. Buy an abandoned gas station in the middle of nowhere and restore it to its former glory. Get rid of debris and broken furniture, fix up the walls, paint and decorate the place to your liking. Just don’t spend all your cash on the looks right away, you bought a gas station after all. Repair the equipment, buy what can’t be repaired and start serving your customers to earn money for further renovations and improvements. Let the party begin There is nothing like a cool night party in the middle of nowhere. When the normal customer traffic goes down, this might be another revenue stream to open up. Create a great party spot to attract people, offer them interesting products and cater to their needs. The more successful your parties and the more the partygoers are satisfied, the more money you earn and the bigger the party. More Popularity Parties are also a great tool to boost your popularity, especially for those struggling with increasing popularity at higher levels. Each upgrade of your venue spot opens new opportunities for popularity boots as an added bonus to all the other rewards. Ice Cream Time Party Time introduces the ice cream stand with its own mini-game and interactions to not only complement the party time theme further, but also give you another thing to do at your gas station. The more variety the better. And More There is more. Little things and not so little ones, like a tablet type device allowing you access the PC from anywhere. No more running halfway across the gas station to check on something or set something up. And we are introducing collectables that can be found throughout the game.