Age of Empires III: Definitive Edition
Age of Empires III: Definitive Edition fullfører feiringen av en av de mest elskede seriene med sanntids strategispill med forbedrede funksjoner og modernisert spillopplegg. Ta kommandoen over mektige sivilisasjoner i Europa og Amerika, eller ta turen til slagmarkene i Asia i vakker 4K Ultra HD-grafikk og remastret soundtrack. Nå med to nye spillmoduser: Historical Battles og The Art of War Challenge Missions, som omfatter alle tidligere lanserte utvidelser og alle de 14 sivilisasjonene, samt to nye sivilisasjoner: svenskene og inkaene. Gå på nett for å utfordre andre spillere med oppdatert online flerspiller på tvers av nettverk, og gled deg over moderne spillfunksjoner som tilskuermodus og mod-støtte. Fullfør samlingen din med dette siste kapittelet av Age of Empires Definitive Edition.