Spirit of the North: Enhanced Edition
Spirit of the North: Enhanced Edition er et enkeltspiller eventyrspill i tredjeperson inspirert av det fantastiske og mystiske landskapet på Island. Historien har røtter i forskjellige deler av nordiske folkeminner. Spill som en alminnelig rev med en historie som fletter seg sammen med Nordlysets vokter, en magisk reveånd. Når du reiser over fjellene og under en rødmusset himmel, vil du oppdage mer om din følgesvenn og et land som igjen er i ruin. Unikt designet for bevisst ikke å ha noen dialog eller fortelling. Spillere må puste inn omgivelsene for å løse forskjellige gåter og spekulere om betydningen av en tapt eldgammel sivilisasjon.