Age of Wonders Planetfall: Premium-utgaven er den komplette Planetfall-opplevelsen og inkluderer deluxeutgaveinnholdet og sesongkortet, sånn at spillerne får tilgang til tre kommende utvidelser og en øyeblikksbelønning. Star Union: Dette var engang et stort imperium som forbandt tusenvis av verdener, men etter kollapsen har folket blitt isolert og overlatt til seg selv. Hundrevis av år senere har adskillelsen gjort søsken om til forskjellige og fremmede arter som har dannet ulike fraksjoner med mål om å gjenoppbygge verdenen i sitt bilde. Gå ut av den kosmiske middelalderen til et galaktisk imperium, og bygg en ny framtid for folket ditt. Age of Wonders: Planetfall er det nye strategispillet fra Triumph Studios. Bygg imperiet ditt med én av de seks unike fraksjonene. Du kan bl.a. velge mellom alt fra den militante fortroppen til de dinosaurridende amazoner og cyborg-zombier. Spill deg gjennom oppdragene til hver fraksjon ved å bruke sunn fornuft, militær styrke og diplomati, samtidig som du utforsker ruiner på planeten og møter andre overlevende når du avslører historien til en ødelagt sivilisasjon. Slåss, bygg, forhandle og gi teknologiske framskritt til sivilisasjonen din hele veien til Utopia. Du kan enten spille i en avansert enkeltspillerkampanje eller på tilfeldige kampkart mot venner i flerspillermodus. De viktigste funksjonene Turbasert sci-fi-slag – Perfeksjoner kampstrategien din i intense turbaserte slag som inneholder mange forskjellige fraksjoner, enheter du kan egendefinere og omgivelser som kan ødelegges. Oppdag en omfattende sci-fi-verden – Hvilke hemmeligheter avsløres når du oppdager historien til det falne galaktiske imperiet? Finn ut av Star Unions skjebne ved å utforske frodige landskaper, ville ødemarker og tomme megabyer. Møt rivaliserende fraksjoner og oppdag skjulte og glemte teknologier på forlatte steder. Planetarisk imperiebygging – Styr framtiden til kolonien din med en blanding av teknologiske framskritt og sosial utvikling. Skaper du et grønt paradis eller et perfekt militaristisk samfunn? En triumf kan oppnås på mange måter – Oppnå hovedmålene dine gjennom erobring, diplomati eller dommedagteknologier. Flere spillmoduser – En avansert enkeltspillerhistoriekampanje og tilfeldige kartgenereringer gjør at spillet kan spilles utallige ganger. Prøv nye spillstiler i trefningsmodus, og spill flerspiller som du vil – online, hotseat eller asynkront!