Intelligens kézbesítés
Celebrate American rail with the Train Sim World 3: US Freight Bundle! LEARN THE BASICS With Training Center, get to grips with the fundamentals of locomotive operations in a stress-free environment. No signals and manual switches allow you to explore as you learn. FREIGHT AWAITS Tackle the stunning Sherman Hill and Cajon Pass in freight giants from Union Pacific and BNSF. Master the mountain grades toting tonnage aplenty through Cheyenne-Laramie and San Bernardino-Barstow. Explore the legacy of the Union Pacific with 6 heritage liveries. EXTREME WEATHER Volumetric skies and lighting bring the routes to life, thunderstorms and driving snowfall immerse you into the challenge of freight operations throughout the States.