6 akadálymentességi funkció
"IGN: “Fun and addictive.” Destructoid: “A truly wonderful game 9/10.” The Splatters are acrobatic masters with a unique death wish - to blow themselves up with style!In this award winning action-puzzler, you will unlock and master a variety of stunts to clear out each stage in the most show-stopping way possible. It’s a messy, vibrant show of skill and splattery destruction. Life’s short. DIE WITH STYLE."