Kingdom Come: Deliverance II Gallant Huntsman's Kit
Elkezdődött a vadászszezon… ne maradj le róla! Felkutathatod a szüleid gyilkosát – vagy vadat leshetsz az erdőben –, és mostantól a Derék vadász felszereléssel (Gallant Huntsman's Kit) jól is festesz. Függetlenül attól, hogy Szent Hubertus vadászsapkáját viseled, Artemisz nyílpuskájával lövöldözöl a zsákmányodra, vagy Nimród híres vadászkabátjába öltözöl, ez a teljes kosztümös vadászruházat kötelező darab a vadászjelöltek számára.