Farm Manager 2022
Készülj fel a logisztikai kihívásokra a közel 120 000 példányban elkelt játék következő részében! A Farm Manager 2022-ben farmtulajdonosként figyelned kell az aratás folyamatára, az alkalmazottaid elégedettségére, az állataid egészségére, az eszközeid állapotára és a terményeid feldolgozására. A farmodhoz új telkeket vásárolhatsz, illetve elhagyatott épületekkel is bővítheted a farmod. Az új, még könnyebben kezelhető felületen az alkalmazottak kezelése gyerekjáték! A rétegekkel gyorsabban értesülhetsz a farmod legfontosabb fejleményeiről. A Farm Manager 2022-ben sokkal több növényt termeszthetsz – akár organikusan is! Termessz zellert, répát, ribizlit, egrest, hagymát, és még számtalan más növényt. Kövesd nyomon a növekedésüket. Az új játékmechanika lehetővé teszi az automatikus termőföld-kezelést az elérhető alkalmazottak és gépek hozzárendelésével. Használd ki a gépek sokasága nyújtotta előnyt a földművelés során. Vásárolj és adj el gépeket a géppiacon. Csapj le a kedvező árú gépekre a használt eszközök között. A Farm Manager 2022-ben méhet, birkát, kecskét, csirkét, pulykát, kacsát, libát és tehenet tenyészthetsz. Most először halgazdaságot, valamint strucc-, vaddisznó- és fürjfarmot is hozhatsz létre! Logisztikai központ, autószerelő műhely, állatkórház – és ez csak néhány példa. Ezek is segítenek abban, hogy még hatékonyabban vezesd a farmod. A logisztikai központon keresztül könnyebben és gyorsabban szállíthatsz nagyobb mennyiségű alapanyagot és árut. Az autószerelő műhely segít jó állapotban tartani a gépeidet. Az állatkórház a farm állatainak egészségéért felel. Készítsd elő a földeket tavasszal, gondozd a veteményest nyáron, arasd le a gabonát ősszel, és termessz zöldséget üvegházban télen. Az időjárás veszélyt is jelenthet a farmra. A felhőszakadás és a jégeső kárt tehet az aratásra váró terményben, a viharok pedig tüzet okozhatnak a farm épületeiben. Az elégedett alkalmazott a jó alkalmazott. Vegyél fel állandó és szezonális munkásokat. Ügyelj az alkalmazottak elégedettségére, kövesd nyomon a fizetésüket és a túlóráikat. Küldd el őket képzésekre, hogy még jobban végezzék a munkájukat. De ne feledkezz meg arról, hogy pihenniük is kell. Ha az alkalmazottak elégedetlenek, felmondhatnak, ezért fontos, hogy odafigyelj rájuk!