Shikaku Room
A Shikaku Room egy nyugodt, logikai alapú kirakójáték, amelyben a teret kell gondosan felosztani. Minden feladvány egy elszórt számokkal teli rácsot ad. A feladatod az, hogy az egész táblát téglalapokra oszd, úgy, hogy minden téglalap pontosan egy számot tartalmazzon, és pontosan annyi mezőt fedjen le, amennyit a szám mutat. Például a 6-os jelzésnek egy 6 mezőből álló téglalaphoz kell tartoznia. A szabályok egyszerűek, de a feladványok gyorsan nagyon kielégítővé válnak. Minden tábla következtetéssel, tervezéssel és egy kis térbeli intuícióval oldható meg. Nincsenek sürgető időzítők, zajos zavaró tényezők vagy nyomás. Csak egy csendes szoba, egy tiszta feladvány és a megfelelő forma megtalálásának öröme. Kezdd kis oktató rácsokkal, majd haladj a nagyobb és nehezebb feladványok felé, ahogy a kampány bővül. A Shikaku Room rövid, laza játékhoz és hosszabb, elmélyült fejtöréshez is készült. Jellemzők Elegáns, téglalap alapú logikai feladványok Egyszerű szabályok kielégítő mélységgel Nyugodt, minimalista megjelenítés Fokozatosan nehezedő kampány Kis kezdő feladványoktól nagy szakértői táblákig Billentyűzet, egér és gamepad támogatása Opcionális tippek, ha gyengéd segítség kell Beépített eredmények a fejlődéshez és a mesterszinthez Nincs szükség gyors reakciókra, csak tiszta gondolkodásra Hogyan kell játszani Oszd fel az egész rácsot téglalapokra vagy négyzetekre. Minden területnek: Pontosan egy számot kell tartalmaznia Pontosan a jelzett számú mezőt kell lefednie Nem fedhet át más területeket Nem hagyhat üres mezőket Például egy 12-es jelzés megoldható 3x4-es téglalapként, 2x6-os téglalapként, 1x12-es sorként vagy bármely más 12 területű téglalapként, ha elfér a táblán és nem foglal magába másik jelzést. Irányítás Játssz kényelmesen egérrel, billentyűzettel vagy gamepaddel. A kurzorral válassz kezdőmezőt, növeld a téglalapot, majd erősítsd meg a választást. Bármikor visszavonhatsz, törölhetsz egy területet vagy használhatsz tippet. Nehézség A Shikaku Room fokozatosan vezet be nagyobb és összetettebb feladványokat: újonc, középhaladó, haladó, szakértő és mester. Eredmények Szerezz eredményeket a kampány során, és bizonyítsd tudásodat tiszta megoldásokkal, tippek és hibák nélkül.