Intelligens kézbesítés
Fans around the world can't wait to unbox their own L.O.L. Surprise! doll - and you're about to make their dreams come true! Choose your character and bring the L.O.L. Surprise! doll store to life, as you collect fierce dolls with glitter, hearts, diamonds, and more. No matter your age, there's just enough challenge to bring out the fierce L.O.L. Surprise! doll-maker in you! This trip around the world is full of surprises! Be rewarded with new characters, and stickers when you complete each stage. Then display them in fabulous fashion shows and music concerts. You can even team up with friends on this world tour, with same-screen co-operative play for up to four players. With 30 stages in five cities to play, you'll soon build your own L.O.L Surprise! collection.