Outward: The Adventurer Bundle
חבילת ההרפתקנים כוללת את Outward שזכה לשבחים, ושתי ההרחבות "The Soroboreans" ו- "The Three Brothers"! Outward אתה לא אל, וגם לא הנבחר. הדרך שלפניך רצופת סכנות. Outward מספק חווית RPG הישרדותית סוחפת אשר מציעה אתגרים מתגמלים במיוחד עבור שחקנים במשחק יחיד, או במשחק שיתופי ברשת. The Soroboreans ההרחבה מכילה פלג חדש ושרשרת משימות חדשה לגמרי ב- Aurai! זה אינו מסע קל בשל מכניקת שחיתות חדשה שתגרום לצרות ובעיות לחוקרים האימפולסיביים. סוג נשק חדש (כפפות - Gauntlets), עץ מיומנויות חדש (The Speedster ו- The Hex Mage) ומערכת קסמים משופרת וחדשה יוכלו לסייע לכם עם האתגרים החדשים. The Three Brothers תוכלו לשחק תפקיד חשוב בציר הזמן של Aurai: הצטרפו למאמצי הבנייה המחודשת של מחנה הפליטים הישן של Sirocco וסייעו לאנשים למצוא מקום אותו הם יוכלו לכנות בית- Sirocco החדשה. כלי נשק חדשים, מיומנויות וגאדג'טים רבים אחרים יעזרו לך במסעך אל עבר הלא נודע. השערים נפתחים והדרך מובילה אל "Caldera" - אזור חדש בעולם שמחכה לכם עם הרפתקאות חדשות, סכנות וסודות לחקור!