SUPER BOMBERMAN R -ennakkotilaus
Ennakkotilauksen esineet Lisähahmo: Golden Vic Viper Lisähahmoja: 8 Shiny Bomberman Brothers -paketti Super Bomberman R on tulossa Xbox One -konsolille! Taisteluun liittyy uusia hahmoja: Master Chief Bomber on SPARTAN-II-supersotilas, jonka UNSC on määrännyt suojelemaan ihmiskuntaa muukalaislajien aggressiivista Covenant-liittoumaa vastaan. Tämä äärimmäinen sotilas on pukeutunut huippuluokan Mjolnir-taistelupanssariin. Master Chief on taitava taistelija, jolla on käytössään paljon tuliaseita, panssaroituja ajoneuvoja sekä ilma- ja avaruusaluksia! Kukaan ei tiedä, miltä Master Chief näyttää, sillä hän ei koskaan riisu kypäräänsä. Pelaa yksin tai ystäväsi kanssa Story-pelimuodon lukuisia tasoja. Koe uudelleen Battle-pelimuodon tunnelma tai tutustu ihka uuteen Grand Prix -pelimuotoon, jossa yhteistyö on yhtä tärkeää kuin yksilöiden omat taidot! Pelaa kotona tai verkossa eri puolilta maailmaa olevien ystävien kanssa. Super Bomberman R on kaikkien aikojen suurin Bomberman-peli! ■Story-pelimuoto Pelaa tarinapeliä yksin tai yhteispelinä ystäväsi kanssa samalla konsolilla. Liity 8 Bomberman-sankarin seuraan ja auta heitä päihittämään ilkeä keisari Buggler! ■Battle-pelimuoto Klassinen ja ratkiriemukas Battle-pelimuoto on taas täällä. Pelaa [4/8] pelaajan kesken paikallisesti tai 8 pelaajan kanssa verkossa! ■Grand Prix Grand Prix on uusi kilpapeli, jossa yhteistyö on kaiken a ja o. Mikä joukkue pärjää parhaiten ja kruunataan universumin parhaaksi?