Rugby League Live 4
TEHDÄÄN HISTORIAA Settipelit – valikoima taktiikoita, jotka antavat sinulle joukon dynaamisia hyökkäysvaihtoehtoja päihittääksesi puolustuksen. Reaaliaikainen Lennosta vaihto –systeemi. Syvä uramoodi, joka laajenee useille vuosikymmenille ja vie pelaajan junior-rankingeista aina isojen liigaan asti! FanHub Luomiskokoelma – Luo omat stadionisi, logosi, pelaajasi ja tiimisi ja jaa ne kaikilla tuetuilla alustoilla. Yli 100 tiimiä, 300 fotorealistista NRL-pelaajaa ja ajantasaiset 2017 pelaajalistat ja pelipaidat. Kaikki uudet liikekaappausanimaatiot, mukaan lukien pienet ja isot taklaukset ja paljon muuta!