Don't Starve Together: Console Edition
Don't Starve Together: Console Edition on armottoman luontoon sijoittuvan Don't Starve: Giant Edition -selviytymispelin erillinen moninpelilaajennus. Astu vieraaseen ja tutkimattomaan maailmaan, joka on täynnä vieraita olentoja, vaaroja ja yllätyksiä. Kerää resursseja, joista voit luoda omaan selviytymistyyliisi sopivia esineitä ja rakennelmia. Pelaa omalla tavallasi ja ratko kummallisen maan mysteerit. Tee yhteistyötä kaveriesi kanssa yksityispelissä tai pelaa riskillä tuntemattomien kanssa verkossa. Voit toimia muiden pelaajien kanssa tai yrittää pärjätä yksin selviytyäksesi karusta ympäristöstä. Tee mitä tilanne vaatii, mutta ennen kaikkea älä näänny.