Batman - The Telltale Series -sarjan luoneen palkitun studion tekemässä uudessa luvussa sekä Bruce Wayne että Batman joutuvat omaksumaan uuden, vaarallisen roolin. Riddler on palannut terrorisoimaan Gothamia, mutta hänen julmat arvoituksensa vain ennakoivat suurempaa kriisiä. Kuvioihin astuu häikäilemätön liittovaltion agentti, ja nuori Joker tekee paluun näyttämölle. Batman joutuu liittoutumaan arveluttavien tahojen kanssa, ja Bruce Wayne turvautuu vaarallisiin petoksiin. Keneen Batmanin uusista liittolaisista luotat? Miten pitkälle annat Brucen mennä? Sisältää kaikki viisi episodia (episodi 1 saatavilla nyt, episodit 2-5 tulossa pian) palkitun Telltale Games studion uudessa pelisarjassa.