Zombie Army 4: WW1 Josiah Outfit
Pelaa ensimmäisen maailmansodan asuun pukeutuneen Josiahin hahmossa! Josiahin menneisyys on suurelta osin mysteeri, mutta hän taisteli nuorena ensimmäisessä maailmansodassa ja pukeutuu yhä sen aikaiseen univormuunsa. Vaatteet ovat muisto sotapalveluksesta – ajasta, jonka hän mieluummin unohtaisi. Tämä paketti sisältää yhden hahmoasun ja kaksi päähinemallia.