Zombie Army 4: M1 Semi-auto Carbine Bundle
Kevyt ja helppokäyttöinen puoliautomaattinen M1-karbiini silppoo zombit ja pitää pelon loitolla! Tämä amerikkalaisvalmisteinen sukupuuttokone on sopii täydellisesti lähitaisteluun – viholliset lakoavat sekunneissa! Asepaketin sisältö: M1-karbiini 2 amulettia (Uncle Sam -hattu ja baseball-maila) 2 räätälöityä aseskiniä (yhdysvaltain lippu ja baseball-hanska)