WWE 2K23 - Xbox One SuperCharger
WWE 2K23 SuperCharger ojentaa WWE Universen suurimmat legendat omiin käsiisi. Avaa käyttöösi KAIKKI saatavilla olevat WWE-legendat julkaisuhetkenä, kuten The Ultimate Warrior, Goldberg, Trish Stratus ja Hollywood Hogan, kuten myös throwback-areenat, joissa mm. Halloween Havoc '97, RAW 2005, SummerSlam '88 ja monia muita! WWE 2K23 SuperCharger sisältyy kausikorttiin, ja kausikortti sisältyy WWE 2K23 Deluxe Edition- ja Icon Editions -versioihin.