WWE 2K23 - Xbox One Bad Bunny -bonuspaketti
Ennakkotilaa WWE 2K23:n Standard Edition, niin saat käyttöösi Bad Bunny -bonuspaketin*, joka sisältää pelattavan Bad Bunny -hahmon ja Ruby-tason MyFACTION-kortin. Bad Bunny -bonuspaketti sisältyy WWE 2K23 Deluxe- ja Icon Edition -versioihin. Ennakkotilaajan bonustarjous on saatavilla 16. maaliskuuta 2023 asti. Tarjous koskee Bad Bunny -bonuspakettia. Digitaalisissa ennakkotilauksissa tuotteet ovat automaattisesti oikeutettuja. Fyysisten ennakkotilausten osalta tuotteet lunastetaan pelissä käyttämällä laatikossa olevan koodia. Ehtojen alainen.