WWE 2K23 Steiner Row Pack - Xbox One
Valmistaudu Frankensteiner-volttiin WWE 2K23:n Steiner Row Pack -paketilla. Se sisältää WWE Hall of Fame -taistelijoiden ja moninkertaisten joukkuemestareiden Steinerin veljesten kauan odotetun ensiesiintymisen, joten ei tarvitse olla nero nähdäkseen, että tämä paketti on lähes välttämätön hankinta. Pelaajat voivat myös pyyhkiä lattioita SmackDownin omana Hit Row -tiiminä, jossa ovat mukana Top Dolla, Ashante Adonis ja manageri B-Fab. Jokaisen pelattavan supertähden mukana tulee myös oma MyFACTION-kortti. Steiner Row Pack sisältyy valmiiksi WWE 2K23 -kausikorttiin.