WWE 2K23 Revel with Wyatt Pack - Xbox One
Ole rohkeasti oma itsesi tällä uudella DLC-paketilla, jossa Bray Wyatt tekee paluun! Myös salaperäinen super-bonustähti Uncle Howdy, Human Wrecking Machine Zeus, NXT:n Joe Gacy, Blair Davenport ja WWE-supertähti Valhalla tekevät ensiesiintymisensä Revel with Wyatt Pack -paketissa. Jokaisella pelattavalla supertähdellä on oma MyFACTION-korttinsa. Revel with Wyatt Pack sisältyy valmiiksi WWE 2K23 -kausikorttiin.