WWE 2K23 Race to NXT -paketti - Xbox One
WWE-legendasta aina tämän päivän NXT-supertähtiin: Race to NXT -paketti tekee WWE 2K23 -pelistä entistä vahvemman esittelemällä ensi kertaa WWE Hall of Famer -ottelija Harley Racen sekä NXT-supertähdet Tony D’Angelon, Trick Williamsin, Wendy Choon ja Diamond Mine -tallin Ivy Nilen. Jokaisella pelattavalla supertähdellä on oma MyFACTION-korttinsa. Race to NXT -paketti sisältyy valmiiksi WWE 2K23 -kausikorttiin.