WWE 2K23 Pretty Sweet -paketti - Xbox One
Jos kaipaat showpainiisi tuplasti lisää showmeininkiä, älä jätä WWE 2K23:n uusinta DLC-pakettia välistä. Astu rinkiin Pretty Sweet -paketilla, jossa ovat mukana kaksinkertaiset RAW-joukkuemestarit Luke Gallows ja Karl Anderson, kaksinkertaiset NXT-joukkuemestarit ja NXT UK -mestarijoukkue Pretty Deadly (Elton Prince ja Kit Wilson) sekä nouseva NXT-tähti Tiffany Stratton. Jokaisella pelattavalla supertähdellä on myös oma MyFACTION-korttinsa. Pretty Sweet -paketti sisältyy jo WWE 2K23 -kausikorttiin.