WWE 2K23 Bad News U Pack - Xbox One
Bad News U Pack tekee WWE 2K23 -pelistä entistä vahvemman, kun viisinkertainen mannertenvälinen mestari Wade Barrett palaa pelisarjaan ja kolminkertainen WWE Divas -mestari Eve Torres ja NXT-supertähdet Damon Kemp, Andre Chase ja Nathan Frazer tekevät ensiesiintymisensä. Jokaisella pelattavalla supertähdellä on oma MyFACTION-korttinsa. Bad News U Pack sisältyy valmiiksi WWE 2K23 -kausikorttiin.