2KSimulaatiopelitUrheilupelit
Tämä paketti sisältää 15 000 yksikköä VC-valuuttaa, jota voi käyttää WWE 2K23:n MyFACTION-keräilykorttipelissä. Käytä virtuaalivaluuttaa ostaaksesi korttipaketteja ja sopimuksia, joilla voit muodostaa unelmajoukkueesi WWE:n huipputähdistä ja legendoista!