Hey yo! WWE 2K22 nWo 4-Life -bonuspaketti on sairaan makea. Saat mm. pelattavia nWo Superstar -painijoita, kaksi huikeaa areenaa, nWo Wolfpac Championship -kilpailun ja yhden MyFACTION ”Gold” -paketin. Tämä paketti sisältää: - MyFACTION EVO -kortteja ja pelattavia nWo-versioita painijoista ”Hollywood” Hulk Hogan, Scott Hall, Kevin Nash ja Syxx - Eric Bischoffin pelattavan hahmon, mukaan lukien hänen MyFACTION EVO -korttinsa - Souled Out 1997 ja Bash at the Beach 1996 -areenat - nWo Wolfpac Championship -kilpailun - 1 MyFACTION ”Gold” -paketin ja nWo EVO -kortteja WWE 2K22 nWo 4-Life -bonuspaketti sisältyy WWE 2K22 nWo 4-Life Edition -versioon. Tämä sisältö sisältyy jo nWo 4-Life Edition -versioon. Jos jo omistat sen, älä osta tätä pakettia erikseen.