WWE 2K22 Most Wanted Pack Xbox One -konsolille
Pam, pam! Most Wanted Pack täydentää WWE 2K22:n arsenaalia, johtotähtenään Cactus Jack – WWE Hall of Fame -tähti Mick Foleyn hurjin hahmo. Taistelussa ovat mukana myös entinen WWE Hall of Fame -tähti Vader, NXT UK:n Ilja Dragunov, NXT:n Indi Hartwell ja pohjattomasta kuilusta nouseva Boogeyman, joka haluaa viedä sinut mukanaan! Jokaisella pelattavalla supertähdellä on myös oma MyFACTION EVO -korttinsa. Most Wanted Pack sisältyy jo valmiina WWE 2K22 -kausikorttiin.