WS - Finland (Rally Location)
Tämä on yksi maailman nopeimmista ja tunnetuimmista ralliradoista. Siinä on valtavia hyppyjä ja hurjan korkeat keskinopeudet. Tämän radan paksu sora ja kumpuileva luonne tarkoittavat, että auton hallinta ja tasapaino ovat erityisen tärkeitä Suomen erikoiskokeita ajettaessa.