WRC Generations - Peugeot 206 WRC 2002
24 voittoa, 3 valmistajien mestaruutta, 2 kuljettajien mestaruutta... Peugeot 206 jätti omana aikanaan ison jäljen, ja sillä ajoivat Marcus Grönholmin ja Gilles Panizzin kaltaiset huippukuljettajat. WRC Generationsissa pääset tämän ikonisen auton rattiin kokemaan niitä äärimmäisiä tuntemuksia, joista se tuli kuuluisaksi. 4 sylinteriä, 300 hv ja 1 230 kg.