WRC 5 - eSports WRC Pack 1
Testaa ajotaitosi näillä seitsemällä uudella WRC 5 -kisalla ja tutustu upouuteen WRC Concept Car E1 -autoon. Tätä sisältöä voi käyttää Quick Rally -tilassa ja Quick Stage -tilassa.