Witchdoctor α:n aikaisen avaamisen lippu
Hanki ennakkopelioikeus Witchdoctor α -eksopukuun! Tässä puvussa on kaksitoiminen sekä hyökkäykseen että puolustukseen soveltuva säde tiimisi tukemista ja vastustajien kukistamista varten. Sisältö: Witchdoctor α: Duality Beam -eksopuvun aikaisen avaamisen lippu Huomautus: Aikaisen avaamisen liput ovat ostettavissa, vaikka olisi jo avannut vastaavan eksopuvun tai täyttäisit sen avaamisedellytykset. Varo, ettet osta sellaisen eksopuvun aikaisen avaamisen lippua, jonka olet jo avannut. Tähän sarjaan kuuluvat tuotteet saattavat olla ostettavissa sekä erikseen että osana sarjaa. Varo ostamasta tuotteita kahteen kertaan. Hankitun lisäsisällön voi ottaa käyttöön siirtymällä pelin nimiruudusta pelinsisäiseen aloitusruutuun. Huomautus: Tämä DLC on pelattavissa vain sillä Microsoft-tilillä, jolla se ostetaan. Perheenjäsenten tilit eivät saa sitä, vaikka olisit perheryhmän järjestäjä.