Wild West Legacy
Tutki kuvitteellisen Amerikan Keskilännen avointa maailmaa ja selviydy ankarassa ympäristössä. Houkuttele muita uudisasukkaita mukaasi ja hallitse kasvavia siirtokuntiasi. Rakenna koti, hoida maatilaasi ja nouse Wild West Legacyn legendaksi. SELVIYDY, RAKENNA JA HALLINNOI Valloita ankara ympäristö. Selviydy luonnonvoimista. Rakenna kotitila ja houkuttele muita uudisasukkaita mukaasi. Hallinnoi luonnonvaroja ja ihmisresursseja, jotta koko siirtokunta kukoistaisi. Tämä on tilaisuutesi näyttää, kuinka länsi valloitettiin. TOIVON JA PELASTUKSEN TARINA Matkalla kimppuusi hyökätään, ja sinut jätetään kuolemaan keskelle erämaata. Pelkän eloonjäämisvaiston voimalla sinun on paljastettava rajaseudun pimeä salaisuus ja vietävä Villin lännen laajentumista eteenpäin. ELÄMÄÄ RAKENTAMASSA Voit aloittaa rakentamalla itsellesi yksinkertaisen talon. Mutta ennen kuin huomaatkaan, sinun on hallittava kokonaista siirtokuntaa, huolehdittava sen asukkaiden tarpeista ja hankittava resursseja sen kehittämiseen. Äläkä unohda sisustaa rakennuksia valtavalla määrällä valmistettavia esineitä ja huonekaluja. Itse tekeminen ei ole koskaan ollut näin helppoa. VAIN SISUKKAAT SELVIYTYVÄT Kylmiä öitä, polttava keskipäivän aurinko, vuodenaikojen vaihtelua ja villieläimiä: selviytyminen ei ole helppoa rajaseudulla. Varmista, että sinulla on kaikki tarvittava kestääksesi luonnon asettamat haasteet, vaatteista suojaan. On monia tapoja varmistaa, että elät huomiseen. ENSIMMÄISEN PERSOONAN NÄKÖKULMA Uppoudu Wild West Legacy -pelin visuaalisesti upeaan maailmaan. Tutkiminen, rakentaminen, sisustaminen, metsästäminen ja kaikki muukin on entistä intensiivisempää valinnaisessa ensimmäisen persoonan näkymässä. SIIRTOKUNNAN SYDÄN JA SIELU Vain yhteisö on tarpeeksi vahva menestyäkseen ja selviytyäkseen. Hallinnoi siirtokuntia varmistaaksesi, että asukkailla on riittävästi resursseja, ruokaa ja vettä. Järjestä retkikuntia tavaroiden kuljettamiseksi siirtokuntien välillä ja jaa työtehtäviä, jotta kaikki pärjäävät. TUTKI AVOINTA MAAILMAA Nauti kuvitteellisen Amerikan rajaseudun kauneudesta. Tutki preeriaa ja sen luontoa, löydä asutuskeskuksia ja hyödynnä uusia resursseja, joita tarvitset joko kotisi tai tukemiesi yhteisöjen kehittämiseen.