Wild Card Football - Deluxe Edition
Amerikkalaista jalkapalloa kaikille! Wild Card Footballin Deluxe Edition sisältää peruspelin, 10 korttipakettia (valikoima legendaarisia, eeppisiä ja harvinaisia pelaajakortteja sekä kosmeettisia ja tehostavia kortteja) ja Wild Card Footballin Season Passin. Season Passilla saa alennetulla hinnalla julkaisupäivän Blazing Bones -asun avauksen ja kolme tulevaa ladattavan lisäsisällön pakettia, jotka sisältävät tarumaisia pelaajia ja erilaisia kosmeettisia peliasuja. Wild Card Football on hauska ja nopeasti omaksuttava arcade-tyylinen peli amerikkalaisesta jalkapallosta. Pelissä pelataan 7 vs. 7 -otteluita ainutlaatuisella villikorttijärjestelmällä, jossa peliä voi muuttaa monenlaisilla erikoistehostuksilla ja sääntöjä rikkovilla kyvyillä. Optimoidut säännöt, mukautettavat joukkueet ja asut, aidot ammattilaispelaajat ja korkealentoiset liikkeet antavat pelaajille tilaisuuden osoittaa taitojaan sekä yksinpelissä että kilpailullisessa moninpelissä. Lisäksi käytössä ovat ”villit kortit”, jotka pistävät amerikkalaisen jalkapallon uusiksi ja vääntävät toiminnan aivan uusille kierroksille. AVAINOMINAISUUDET Luo unelmiesi joukkue – Valittavanasi on satoja, Playgrounds-tyylisiksi muokattuja ammattilaispelaajia, joista voit koota äärimmäisen 7 vs. 7 -joukkueen. Etenemällä haasteissa ja tapahtumissa saat avattua uusia pelaajia ja muita jännittäviä palkintoja. Pelaa villeillä korteilla – Yli 150 villiä korttia auttavat kääntämään pelin eduksesi kortin käänteessä. Voit käyttää kutsuttavien seinien tai näkymättömyyden kaltaisia erikoiskortteja, parantaa joukkueesi arvoja tärkeällä hetkellä tai kääntää pelin säännöt päälaelleen. Nouse mestariksi - osoita taitosi yksinpelin kausitilassa, kilpaile eri alustojen välistä ottelunmuodostusta tukevassa verkkomoninpelissä tai haasta kaverisi kotona paikallisessa moninpelissä. Syvälliset mukautusmahdollisuudet – Voit mukauttaa joukkueesi logoa, peliasua ja värejä, valita kotistadionisi ja hioa strategiasi kentällä täydelliseksi kokoamalla yksilölliset pelikirjat ja villien korttien pakat.