What A Deal Pack
Paketin sisältö: 1 varastokassi lisäsaaliin kantamiseen. 1 pankkiholvi lisäesineiden säilyttämiseen kaupungissa. Viisi kampanjasirpalepakettia, joista saat ainutlaatuisia bonuksia sankareille ja puolustuksille.