Westerado: Double Barreled
Westerado: Double Barreled on Ostrich Bandidosin kunnianosoitus spagettiwesterneille, jotka kertovat likaisista menneisyyksistä, seuraamuksista ja oman tulevaisuuden luomisesta. Salaperäisen desperadon murhattua perheesi lähdet maailmalle kostoa janoten. Ota oma ja muiden kohtalo haltuusi käyttäen uskollista paukkurautaasi. Jos sanat eivät riitä hahmon suostutteluun, vedä revolverisi ja katso mitä tapahtuu. Voit ampua kenet vain, milloin vain. Ole lainsuojaton tai pyhimys, tutki avointa maailmaa, kohtaa laaja kirjo hahmoja ja päätä miten haluat kostotarinasi kirjoitettavan. Ominaisuudet Jäljitä desperado, joka tappoi perheesi, ja tutustu maailman asukkaiden tarinoihin. Löydä kaikki mahdollisuudet ja luo uniikki tarina joka pelikerralla. Ratsasta, ammu ja uhkaile tiesi laajan ja villin lännen läpi uusiin ympäristöihin kuten metsiin, aavikolle tai vuorille. Käristy lännen auringossa Montezuman länsipuolen pölyisimmistä pikseleistä rakennetussa maailmassa, ja nauti länkkärimusiikista banjoineen, torvineen, pianoineen ja muineen! ASEET! Anna aseesi puhua puolestasi vetämällä ja virittämällä se keskustelun aikana. Ammu kenet vain, milloin vain, ei poikkeuksia. Valitse suosikkiaseesi, olipa se sitten revolveri, haulikko tai jopa tomahawk. Useat tallennuspaikat säilyttävät edistyksesi ja helpottavat monihaaraisen tarinan tutkimista. Tekniset päivitykset sisältävät täyden ohjaintuen ja 720p/1080p -näytöntarkkuudet.