Way of the Hunter - Matariki Park
Löydä lumoava Uusi-Seelanti, niin luontoretkeilijöiden kuin metsästäjienkin paratiisi. Tästä maasta löytyy kaikkia kuviteltavissa olevia maastoja, minkä ansiosta se tarjoaa yllätyksellisiä lomaseikkailuita sekä uniikkeja metsästyselämyksiä yhdessä maailman villeimmistä luonnonympäristöistä. Tervetuloa Matariki Parkiin Matariki Park Uudessa-Seelannissa tarjoaa merkittävän kattauksen erilaisia elinympäristöjä. Matkaa mäkisessä tai vuoristoisessa maastossa, missä elää ainutlaatuinen himalajantari sekä upea sambarhirvi, ja etene metsäisille alangoille, jotka ovat majesteettisen saksanhirven asuinseutua. Uppoudu luonnon kauneuteen ja eläväntuntuiseen villieläimistöön, jotka saavat sinut viihtymään tuntikausia, samalla kun saat tutustua uniikkeihin paikallisiin tapoihin ja perinteisiin. Koe luonto aivan erilaisella tavalla Matariki Park on aivan oma maailmansa. Sieltä löytyy järviä, patoja, hiekkarantoja, tiheitä metsiä, jyrkkiä rinteitä, kätkettyjä luolia, jokia ja sademetsiä. Se tarjoaa suuren valikoiman elinympäristöjä ja eläimistöä, aina Way of the Hunter’s New Zealand -pelin villeistä sioista ja vuohista sinisorsiin ja japaninhirviin. Nauti siitä, kun pääset näkemään eläinlajeja, jotka on tuotu seudulle viimeisimpien vuosisatojen aikana ja jotka ovat kotiutuneet tänne. * Matariki Parkin eläinluettelo: gemssi rusakko villikaniini kuusipeura villivuohi sika merihanhi helmikana himalajantari fasaani saksanhirvi (Uuden-Seelannin) kalliovuorenhirvi sambarhirvi japaninhirvi valkohäntäpeura villisika sinisorsa * Parempi metsästyskokemus Esittelyssä kannettava metsästyskolmijalka – joka mullistaa metsästyksen. Tämä väline, joka on saatavilla kaikille WotH-pelin omistajille kaikissa sen kartoissa, mahdollistaa kolmijalan asettamisen ja täydellisen tilaisuuden odottamisen. Kärsivällisyys on hyve Way of the Hunterissa, oli paikkana sitten Matariki Park, Nez Percen laakso, Auroran rannat, Tikamoonin tasanko tai Transylvania. Tämän ladattavan lisäsisällön saa myös hankkimalla Map Pack 2:n.