Watch Dogs: Legion - Limited Edition -paketti
Anna joukoillesi ainutlaatuinen ilme Limited Editionilla: London Dissident Pack: johda vastarintaasi tyylillä avaamalla kolme uutta maskia – Sapphire Guard-, Cardboard Cyborg- ja Distortion-maski.