WARSAW Console Edition
Vihollinen saartaa kaupunkia, ainoa toivo vapaudesta on nousta vastarintaan. Kokoa kaikki kynnelle kykenevät kapinaan, aseista vastarinta hankkimillasi aseilla ja haasta ylivoimainen vihollisjoukko, joka on kehdannut vallata kotisi. Vaikeina aikoina kaikkien on taisteleva koko voimallaan ja urheudellaan. Nuoret, vanhat, miehet, naiset, lapset, sotilaat ja siviilit. Tutustu heidän taustatarinoihinsa ja hyödynnä heidän moninaisia kykyjään miehittäjiä vastaan. Koukkaa sivustaan, väijytä ja harhauta vihollispartioita, jotta saat ne juuri sinne minne haluat. Selviydy käyttämällä kykyjä huolella. Vie ryhmäsi vuoden 1944 Varsovan vaarallisille kaduille, mitkä on huolella luotu tarjoamaan syvällisen pelikokemuksen. Osallistu historiallisiin tapahtumiin, jotka satunnaisiin kohtaamisiin yhdistettynä luovat oman tarinasi saarretussa kaupungissa.