WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Xu Shu
Huomaa: tämä tuote on ollut saatavilla aiemminkin. Varmista, ettet tee tarpeettomia ostoja tai osta samaa sisältöä uudelleen. Xu Shulle lisätään uudet bonusasut. Nauti taisteluista uusilla upeilla tyyleillä. ■Sisältö Bonus Costume Xu Shulle. ■Käyttöohjeet Voit vaihtaa asuja leirissä valitsemalla Party -> Select Costume.